Barclays Daily

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Fulham FC - Jag börjar bli nervös.

Av Barclays Daily Report - 6 september 2010 17:02

 


Fulham FC.
League One, Barclays Premiership.
Manager:
Marcusbjo.

Fulham FC - Jag börjar bli nervös.

Det blev bara en pinne för Fulham FC mot Portsmouth då Marcusbjo inte kunde närvara i matchen.
Managern hade nämligen fått en hjärtattack då han märkte att hans VIP-kort till strippklubben "Strip'girls" hade gått ut. Idag har han dock köpt ett nytt på 90 dagar och kan närvara till nästa match mot Nottingham Forest FC, en match som kan avgöra om Fulham kommer spela i Championship nästa säsong.


"Jag börjar bli riktigt nervös nu. Nottingham Forest FC har ett riktigt bra lag och en mycket erfaren manager. Mff_killen har varit manager sen 2005 och har nog varit med om många "måste" matcher.", sa Marcusbjo till Fulham-TV.


Samtidigt ligger Bristol Rovers och pressar dom två lagen, något som gör nervositeten större.
Bristol Rovers möter Sheffield United, en tuff match. Marcusbjo berättade vilka han hoppas vinner.

"Jag hoppas såklart att Sheffield United vinner matchen. Inget illa menat mot Bristol Rovers eller Goatftw, men jag vill ju självklart komma upp till Championship. Jag är en av dom första som kom till ligan och blev lottad till League Two. Fulham är värda att spela i Championship nästa säsong."


Fulham-TV frågade några frågor till talangen Fredrik Gnestad efter dagens träning.


Hoppas du att du kommer få spela i den viktiga matchen mot Nottingham Forest FC?
"Självklart vill jag spela mot Nottingham på tisdag. Helst avgöra matchen också."


Några Premier League klubbar rycker i dig. Kommentarer?
"Just nu spelar jag för Fulham och är nöjd med det, sen får vi se vad som händer."


Vad blir resultatet mot Nottingham Forest FC?
"Det blir 2-1 till Fulham. Jag och Damien gör ett varsitt mål."


Lycka till mot Nottingham!
"Tack!"


Alla till Craven Cottage på tisdag för att stötta sitt lag till vinst mot Nottingham Forest FC!
Kom igen nu Fulham!


                                                  Reporter: Anton_S.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barclays Daily Report - 13 februari 2011 19:47

Resan Genom Barclays Premiership 2 - Av Hamm3RoX. ...

Av Barclays Daily Report - 13 februari 2011 19:36

  Sunderland AFCPremier League, Barclays PremiershipManager: Anton_S.Den här säsongen är snart slut, den har gått riktigt fort! Och ungdomsslaget från norra England Sunderland AFC är fortfarande segerlösa i Premier Leagues botten. Ska dem lycka t...

Av Barclays Daily Report - 26 januari 2011 13:18

Den 8:e omgången av Barclays Premiership har äntligen gått av stapeln och de har bjudits på några riktigt rafflande toppmöten i alla divisioner som har varit riktigt jämna, 7 av 20 matcher har slutat oavgjort och sen har vi haft några riktiga ...

Av Barclays Daily Report - 9 december 2010 21:14

  Leyton Orient FC.Premier League, Barclays Premiership.Manager: RobiN_1337Hej RobiN_1337 GRATTIS TILL FÖRSTA PLATSEN! Hur känner du dig nu efter att du vunnit Premier League för första gången? Du har ju varit nära men aldrig riktigt lyckats. Känn...

Av Barclays Daily Report - 1 december 2010 21:14

  Stoke City FC.League Two, Barclays Premiership.Manager: Hamm3RoX Efter att Hamm3rox tagit över laget och köpt några erfarna spelare så står det nu klart att man satsar för framtiden, detta bekräftas även efter styrelsens och Hamm3rox senas...

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation

Här kommer det komma upp intressanta pressmeddelanden om lagen i Barclays Premiership.

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards