Barclays Daily

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

NUFC talar ut om säsongen.

Av Barclays Daily Report - 9 juli 2010 11:26

 

Newcastle United FC
Premier League, Barclays Premiership.
Manager: RobiN_1337


NUFC talar ut om säsongen.

Ja Newcastle United FC har haft en säsong, som var långt bättre än vad vi hade vågat drömma om, visserligen har vi sett på träningarna att alla vill spela för klubben och det finns mycket hjärta i laget, något som kanske inte finns i många andra "storklubbar" som har massa stjärnor som inte vet vad lagbygge betyder utan bara spelar för sig själva och det har vi helt fått bort inom Newcastle då vi bara har valt att ta in spelare som verkligen brinner för klubben.

Dock tror vi att nästa säsong kommer bli betydligt svårare då många bra lag kommer upp och dom tidigare "blåbärslagen" i ligan åkte ur och nu finns det inga lätta matcher längre och vi har inte det bästa laget som sagt, men hjärtat i klubben de finns helt klart.

Några ord med Bernt Jörgensson, 34-årig back som varit i klubben ett bra tag.

Hur tycker du att säsongen har gått?

Långt över förväntan, när vi satt oss ner i våras så hade klubben som mål att hålla sig kvar i högsta divisionen, om man tittade på nyförvärven dom andra klubbarna hade gjort jämnfört med våra så såg det inte ljust ut och kollade man deras klubbar så fanns det en mängder med stjärn spelare och i våran klubb såg det rätt så tomt ut på den fronten.

Så med andra ord är du överaskad över att ni kom så högt upp i tabellen?

Överaskad o överskada, är väl inte det rätta ordet men är förvånad på ett positivt sätt då ledningen i klubben inte trodde att vi ens skulle kunna slå oss in bland topp 5 och sa att vi skulle spela en defensiv fotboll för att hålla oss kvar i PL, men så är vi ett av dom lagen som gör mest mål i hela PL och släppte inte i många alls.

Hur ser du på säsongen som kommer nu då?

Ska bli väldigt intressant nu kommer det upp några riktigt bra lag från divisionen under och det kommer bara bli tuffa matcher, vilket är något jag tycker om. Men jag börjar ju bli gammal så vi får se hur länge jag kommer orka det höga tempot som kommer vara i varenda match.

Tror du att detta blir din sista säsong i klubben?

Vi får se hur det känns efter säsongen, det är inget jag kan säga nu utan det får tiden utvisa om jag fortfarande håller måtet i Englands högsta liga så kommer jag naturligtvis spela vidare och ledning vill ha mig, för att spela i en annan klubb kan jag inte tänka mig, och då blir det min sista säsong som SPELARE jag vill ge tillbaka så mycket till klubben efter jag har slutat och kommer vara kvar i klubben så länge jag lever, med orden: Alltid,oavsett och förevigt Newcastle avslutas denna interjuv.

// RobiN_1337 - Newcastle United FC

                                                 Reporter: Anton_S.

 
 
Ingen bild

RobiN_1337

9 juli 2010 23:21

Tack så mycket! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barclays Daily Report - 13 februari 2011 19:47

Resan Genom Barclays Premiership 2 - Av Hamm3RoX. ...

Av Barclays Daily Report - 13 februari 2011 19:36

  Sunderland AFCPremier League, Barclays PremiershipManager: Anton_S.Den här säsongen är snart slut, den har gått riktigt fort! Och ungdomsslaget från norra England Sunderland AFC är fortfarande segerlösa i Premier Leagues botten. Ska dem lycka t...

Av Barclays Daily Report - 26 januari 2011 13:18

Den 8:e omgången av Barclays Premiership har äntligen gått av stapeln och de har bjudits på några riktigt rafflande toppmöten i alla divisioner som har varit riktigt jämna, 7 av 20 matcher har slutat oavgjort och sen har vi haft några riktiga ...

Av Barclays Daily Report - 9 december 2010 21:14

  Leyton Orient FC.Premier League, Barclays Premiership.Manager: RobiN_1337Hej RobiN_1337 GRATTIS TILL FÖRSTA PLATSEN! Hur känner du dig nu efter att du vunnit Premier League för första gången? Du har ju varit nära men aldrig riktigt lyckats. Känn...

Av Barclays Daily Report - 1 december 2010 21:14

  Stoke City FC.League Two, Barclays Premiership.Manager: Hamm3RoX Efter att Hamm3rox tagit över laget och köpt några erfarna spelare så står det nu klart att man satsar för framtiden, detta bekräftas även efter styrelsens och Hamm3rox senas...

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation

Här kommer det komma upp intressanta pressmeddelanden om lagen i Barclays Premiership.

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards